خرید ضایعات چوب در بهارستان

wood waste-1
wood waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


همانطور که در ابتدا گفته شد؛ ابتدا باید بدانیم که هدف ما از سرمایه گذاری در صنعت چوب چیست و قرار است. چه محصولی را تولید کنیم و در چه سطحی آن را عرضه کنیم. آیا هدف ما راه اندازی یک کارگاه خانگی و یا نجاری است.؟ و یا نه هدف بزرگتر و در سطح کارخانه ی تولید فرآورده‌ های چوبی است.؟ پس محصولی که قرار است. تولید کنید را همین حالا تعیین کنید. به طور مثال جواهرات چوبی، وسایل تزینی چوبی در یک کارگاه خانگی می ‌توان تولید کرد و یا میز و کمد و یا قفسه ‌ها، کابینت‌ ها و &#; را در کارگاه ‌های نجاری می ‌توان ساخت. ولی جهت ساخت تخته ‌های بزرگ، ام دی اف،

در صورتی که قصد کارگاه خانگی کوچک و متوسطی دارید، قطعا به دستگاه ‌های رومیزی و ابزارهای دستی و یا برقی نیاز دارید. برای راه اندازی یک کارگاه نجاری قطعا به دستگاه هایی پیشرفته تر و به تبع ابزارها مجهزتر برای ساخت کابینت، مبلمان و &#; نیاز است.. البته می ‌توان با سرمایه گذاری مناسبی کارگاه مبلمان سازی، کابینت سازی و&#; به طور جداگانه راه اندازی کرد و خیلی زود به درآمد مناسبی رسید. به طور مثال در ایران صنعت کابینت سازی، بسیار سودآوری است. و بازارش همیشه داغ است..

یکی از پرسود ترین صنایع، صنعت ساخت تخته ‌های چوبی است.. از آنجایی که مصنوعات چوبی به ویژه ام دی اف مزیت بسیاری دارد و در صنایع مختلفی به ویژه صنعت کابینت سازی، ساخت سقف کاذب، دیوار جدا کننده و &#; راه پیدا کرده است. از این رو راه اندازی خط تولید آن‌ ها قطعا به صرفه خواهد بود. درست است. که هزینه خرید دستگاه های تولید ام دی اف،



( خرید ) های دیگر