خرید ضایعات چوب در شهرک صنعتی چهاردانگه

wood waste-1
wood waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


سرمایه لازم برای راه اندازی کارگاه کابینت سازی، قطع به یقین بیشتر از کارگاه خانگی است.. شما باید یک فضای مورد نیاز در حداقل ۵ الی متری مهیا کنید و سپس دستگاه های مختلفی مثل دستگاه برش، دستگاه نوار، لبه چسبان، پروفیل زن و &#; از یک شرکت معتبر خریداری کنید و چند نیروی انسانی جهت کارهای عملیاتی و طراحی کابینت ها به کار بگیرید. شاید سرمایه گذاری جهت راه اندازی یک کارگاه کابینت سازی، مبلمان سازی و &#; در وهله ی نسبت به راه اندازی یک کارگاه خانگی بیشتر باشد ولی قطعا در آینده ای نه چندان دور، به سود قابل توجهی خواهید رسید.

ابتدا جهت راه اندازی خط تولید صنایع چوب باید هزینه ای برای خرید و یا اجاره یک محیط صنعتی کنار بگذارید. با توجه به نا به سامان بودن وضع اقتصادی ایران در حال حاضر نمی‌ توان عدد و رقمی شفاف برای اجاره و یا رهن محیط‌ های صنعتی درج کرد.

در صورتی که قصد کارگاه خانگی کوچک و متوسطی دارید، قطعا به دستگاه ‌های رومیزی و ابزارهای دستی و یا برقی نیاز دارید. برای راه اندازی یک کارگاه نجاری قطعا به دستگاه هایی پیشرفته تر و به تبع ابزارها مجهزتر برای ساخت کابینت، مبلمان و &#; نیاز است.. البته می ‌توان با سرمایه گذاری مناسبی کارگاه مبلمان سازی، کابینت سازی و&#; به طور جداگانه راه اندازی کرد و خیلی زود به درآمد مناسبی رسید. به طور مثال در ایران صنعت کابینت سازی، بسیار سودآوری است. و بازارش همیشه داغ است..



( خرید ) های دیگر