خرید ضایعات چوب در غرب تهران

wood waste-1
wood waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طی حکومت پهلوی به دلیل سهولت تردد افراد ساکن در  روستای کن و همچنین مجاورت این منطقه با تهران ویلا ساخت و ساز سرعت بسیار تندی به خود گرفت و زودتر از مناطقی همچون سعادت آباد رشد کرد ولی بعد از مدتی این بافت روند به روز شدن خود را از دست داد و نسبت به دیگر مناطق غرب از نظر فرهنگی و معماری رشد کندتری به خود گرفت. امروزه در میدان صادقیه که در ضلع شرقی آن پاساژ گلدیس قرار دارد به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز غرب تهران به حساب می آید.

یکی از بخش های سمبلیک غرب تهران که زمین های آن در سال توسط محمد علی نظام مافی خریداری شد و ساخت و ساز در آن نیز بعد از انقلاب اسلامی سرعت چشمگیری به خود گرفت. این محله که به سه بخش شمالی ، جنوبی و مرکزی تقسیم می شود از شمال به حصارک ، از شرق به پونک و از غرب به شهران ختم می شود. وجود بزرگراه همت ، باکری و باکری دسترسی به آن را برای تمامی ساکنین راحت کرده و آن ها می توانند در هر شرایطی با مناطق مد نظر خود رفت و آمد کنند.

باید اشاره کنیم که آب و هوا در محله های غرب تهران به ویژه در منطقه بسیار عالی و خوب می باشد و نسبت به سایر مناطق شهر تهران، آلودگی کمتری در این منطقه از پایتخت وجود دارد. همچنین جالب است. بدانید که با فرا رسیدن فصل سرما در پایتخت، سوز شدیدی از سمت کرج به تهران وجود دارد که منطقه نیز با قرار داشتن در نزدیکی است.ان البرز، میزان سرمای بیشتری نسبت به سایر نقاط تهران دارد. 


ابتدا جهت راه اندازی خط تولید صنایع چوب باید هزینه ای برای خرید و یا اجاره یک محیط صنعتی کنار بگذارید. با توجه به نا به سامان بودن وضع اقتصادی ایران در حال حاضر نمی‌ توان عدد و رقمی شفاف برای اجاره و یا رهن محیط‌ های صنعتی درج کرد.

علاوه بر این باید به این موضوع که آیا محصول من نیاز بازار خواهد بود، نیز با دقت بررسی شود. ممکن است. شما برای راه اندازی خط تولید یک محصول چوبی، هزینه ی زیادی را خرج کرده باشید ولی به محض تولید آن، متوجه این موضوع شوید که بازار به آن نیازی نداشته و هیچ مشتری جذب آن نخواهد شد. پس در صورتی که قصد دارید برای تولید یک محصول چوبی سرمایه گذاری کنید؛ پس به این فکر کنید که آیا بعد از تولید، نیاز بازار را رفع خواهد کرد یا خیر!

سرمایه لازم برای راه اندازی کارگاه کابینت سازی، قطع به یقین بیشتر از کارگاه خانگی است.. شما باید یک فضای مورد نیاز در حداقل ۵ الی متری مهیا کنید و سپس دستگاه های مختلفی مثل دستگاه برش، دستگاه نوار، لبه چسبان، پروفیل زن و &#; از یک شرکت معتبر خریداری کنید و چند نیروی انسانی جهت کارهای عملیاتی و طراحی کابینت ها به کار بگیرید. شاید سرمایه گذاری جهت راه اندازی یک کارگاه کابینت سازی، مبلمان سازی و &#; در وهله ی نسبت به راه اندازی یک کارگاه خانگی بیشتر باشد ولی قطعا در آینده ای نه چندان دور، به سود قابل توجهی خواهید رسید.



( خرید ) های دیگر