خرید ضایعات چوب در فیروزکوه

wood waste-1
wood waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

«فیروز پسر یزدگرد، پسر بهرام بود و پادشاهی وی پس از آن بود که برادر و سه تن از خاندان خویش را کشت. گویند در ملک وی هفت سال پیاپی قحطی شد و در آن دوران سخت، رعیت را چنان راه برد که هیچ‌کس از گرسنگی نمرد مگر یکی و او به خداوند نالید که رحمت خویش از او و رعیت او دریغ ندارد و باران ببارد و خدای اجابت کرد ولایت مانند پیش پرآب شد و درختان جان گرفت. فیروز بگفت تا به ری شهری بسازند و آن را فیروز نام کرد و مابین گرگان و دربند نیز شهری بساختند و آن را فیروز نام کردند و…»


سرمایه لازم برای راه اندازی کارگاه کابینت سازی، قطع به یقین بیشتر از کارگاه خانگی است.. شما باید یک فضای مورد نیاز در حداقل ۵ الی متری مهیا کنید و سپس دستگاه های مختلفی مثل دستگاه برش، دستگاه نوار، لبه چسبان، پروفیل زن و &#; از یک شرکت معتبر خریداری کنید و چند نیروی انسانی جهت کارهای عملیاتی و طراحی کابینت ها به کار بگیرید. شاید سرمایه گذاری جهت راه اندازی یک کارگاه کابینت سازی، مبلمان سازی و &#; در وهله ی نسبت به راه اندازی یک کارگاه خانگی بیشتر باشد ولی قطعا در آینده ای نه چندان دور، به سود قابل توجهی خواهید رسید.

همانطور که در ابتدا گفته شد؛ ابتدا باید بدانیم که هدف ما از سرمایه گذاری در صنعت چوب چیست و قرار است. چه محصولی را تولید کنیم و در چه سطحی آن را عرضه کنیم. آیا هدف ما راه اندازی یک کارگاه خانگی و یا نجاری است.؟ و یا نه هدف بزرگتر و در سطح کارخانه ی تولید فرآورده‌ های چوبی است.؟ پس محصولی که قرار است. تولید کنید را همین حالا تعیین کنید. به طور مثال جواهرات چوبی، وسایل تزینی چوبی در یک کارگاه خانگی می ‌توان تولید کرد و یا میز و کمد و یا قفسه ‌ها، کابینت‌ ها و &#; را در کارگاه ‌های نجاری می ‌توان ساخت. ولی جهت ساخت تخته ‌های بزرگ، ام دی اف،

ابتدا جهت راه اندازی خط تولید صنایع چوب باید هزینه ای برای خرید و یا اجاره یک محیط صنعتی کنار بگذارید. با توجه به نا به سامان بودن وضع اقتصادی ایران در حال حاضر نمی‌ توان عدد و رقمی شفاف برای اجاره و یا رهن محیط‌ های صنعتی درج کرد.



( خرید ) های دیگر