خرید ضایعات کاغذ و مقوا در بهارستان

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


از آنجا که چیزی حدود ٪ از پسماند شهری را ضایعات کاغذ و کارتن تشکیل می‌دهد، توجه به ضایعات کاغذ و کارتن و بازیافت این ضایعات می‌تواند بخش قابل توجهی از نیاز به مواد اولیه‌ی صنایع کاغذ و کارتن را تأمین کند. این کار می‌تواند به میزان قابل توجهی از قطع درختان جلوگیری کند.

یکی از بزرگترین مزیت های بازیافت کاغذ، کاهش قطع درختان و عمل به وظیفه مهم حفظ محیط زیست است.. ضایعات کاغذ و مقوا می تواند تبدیل به مواد قابل است.فاده مجدد شود. ما در انبار ضایعات کاغذ نجاتی به عنوان یکی از بزرگترین خریداران کاغذ ضایعات، به این مهم، جامه عمل پوشانده ایم.

این فرد خریدارزینک باطله، فیلم باطله، پوشال چاپخانه و صحافی،  کاغذ و کتاب باطله، اسناد و مدارک و اوراق باطله است.. سابقه کار زیادی دارد. آماده عقد قرارداد با چاپخانه‌ها و صحافی‌ها است.. در ضمن تمامی ضایعات شما با باسکول دیجیتال در حضور شما وزن خواهد شد. شماره تماس: ۵ و ۵



( خرید ) های دیگر