خرید ضایعات کاغذ و مقوا در جنوب تهران

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..


یکی از بزرگترین مزیت های بازیافت کاغذ، کاهش قطع درختان و عمل به وظیفه مهم حفظ محیط زیست است.. ضایعات کاغذ و مقوا می تواند تبدیل به مواد قابل است.فاده مجدد شود. ما در انبار ضایعات کاغذ نجاتی به عنوان یکی از بزرگترین خریداران کاغذ ضایعات، به این مهم، جامه عمل پوشانده ایم.

این کارخانه‌ها پس از تفکیک ضایعات کاغذ و کارتن، آن‌ها را دستگاه‌های مخصوص تبدیل به خمیر می‌کنند. از آنجایی که کاغذها معمولا دارای جوهر هستند، با است.فاده از مواد شیمیای جوهر آن‌ها را جدا می‌کنند. همچنین بسیاری از این کاغذها چسب و منگنه در خود دارند و طی فرآیند پاکسازی این چسب و مواد زائد از آن‌ها جدا می‌شوند.

سلولز فراوان ترين ماده آلي موجود در طبيعت بوده و ماده اوليه صنايع كاغذ سازي محسوب مي گردد. معمولا  براي توليد هر تن كاغذ نياز به چندصد تن مواد شيميايي خواهد بود. نوشتن بر روي نوعي از كاغذ از ٢٠٠ تا ٣٠٠٠ سال قبل از ميلاد آغاز گرديد. ولي پروسه واقعي



( خرید ) های دیگر