خرید ضایعات کاغذ و مقوا در شهر قدس

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.


گچ (Chalk) با China Clay توسط مواد چسبنده مصنوعی از قبیل Styrenebutadiene lataxe و یا اتصال دهنده های طبیعی و ارگانیک مانند نشاسته، به سطح مقوا می چسبند. ترکیب روکش مقوا ممکن است. جهت ایجاد مقاومت در برابر رطوبت و یا محافظت در برابر تشعشعات ماوراء بنفش، افزودنی های شیمیایی از قبیل Dispersant، رزین یا پلی اتیلن نیز در بر داشته باشد.

آقای دولتخانی خریدار هرگونه کاغذ و کتاب و مجله و &#; است.. شما باید ضایعات خود را درب انبار به ایشان در محدوده حصارک است.ان البرز تحویل دهید. قیمت خرید تناژ بالا، کیلویی ۵ تومان است.. بعد از وزن کردن روی ترازو، همان جا نقدا تمام مبلغ را به شما پرداخت خواهند کرد. پیک تحویل از درب منزل شما نیز وجود دارد که احتمالا هزینه پیک را شما باید بپردازید. شماره تماس آقای دولتخانی:   آدرس انبار آقای دولتخانی: حصارک بعداز سه راه پستخانه نبش کوچه ۵ گاراژ دولتخانی

این کارخانه‌ها پس از تفکیک ضایعات کاغذ و کارتن، آن‌ها را دستگاه‌های مخصوص تبدیل به خمیر می‌کنند. از آنجایی که کاغذها معمولا دارای جوهر هستند، با است.فاده از مواد شیمیای جوهر آن‌ها را جدا می‌کنند. همچنین بسیاری از این کاغذها چسب و منگنه در خود دارند و طی فرآیند پاکسازی این چسب و مواد زائد از آن‌ها جدا می‌شوند.



( خرید ) های دیگر