خرید ضایعات کاغذ و مقوا در شهرک صنعتی چهاردانگه

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


به این ترتیب، برای تأمین مواد اولیه‌ی صنایع کاغذ و کارتن در هر سال، خیلی درخت باید قطع شود! میزان تولید کاغذ در سال چیزی حدود میلیون تن بوده که پس از ده سال، با رشدی چشمگیری، به میلیون تن رسیده است. و این روند همچنان ادامه دارد. حالا شما خودتان حساب کنید برای تأمین کاغذ صنایع کاغذ و کارتن چه تعداد درخت باید قطع شود!

 از جمله کارخانجاتی است. که ضایعات چاپی  کاغذ را از شما خریداری می‌کند و از طریق بازیافت کردن آن‌ها مقوا و یا کارتن تولید می‌کند. کارگاه کاغذ باطله معصومی در حوالی ورامین تهران قرار دارد. همچنین با مراجعه به سایت آن‌ها می‌توانید حداقل و حداکثر

ما در ضایعات کاغذ نجاتی، انواع کاغذ و مقوای باطله را با منصفانه ترین قیمت ممکن از شما عزیزان خریداری کرده و بسته به نوع و جنس کاغذ ضایعاتی آن ها را به محصولاتی مانند: خمیر کاغذ، کاغذ بازیافتی  و پوشال کاغذ یا همان پوشال میوه ای تبدیل می کنیم.



( خرید ) های دیگر