خرید ضایعات کاغذ و مقوا در غرب تهران

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر تهران در آخرین دسته بندی مناطق اداری ، دارای منطقه شهرداری است. ، در این میان مناطق &#; ۵ &#; &#; در محدوده‌ی غرب تهران قرار میگیرند که ما در ادامه به معرفی کامل این مناطق و محله های آنها بصورت مجزا ، میپردازیم :

اما محله های غرب تهران تنها در منطقه قرار ندارند. منطقه شهر تهران، با بیشترین مساحت و وسعتی بیش از هکتار از محبوب ترین و بهترین مناطق شهر تهران می باشد. این منطقه که در زمان های بسیار قدیم نیز محبوبیت بسیاری داشته و بنا به موقعیت مکانی خود متعلق به افراد رده بالا و پادشاهان بوده است.، امروزه نیز همان محبوبیت را در دل مردم به ویژه ساکنین تهران داشته و از گران ترین و بهترین مناطق تهران به شمار می رود. منطقه شهر تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های غرب تهران را در خود جای داده است. و جالب است. بدانید که از سرسبزترین مناطق شهر تهران نیز می باشد. همین مساله سبب شده تا بسیاری از پایتخت نشینان علاقه مند به این منطقه و سکونت در آن باشند. 

از نگاه برخی از افراد و مشاوران املاک خیابان ایران زمین یکی از بهترین منطقه های شهرک غرب است. خیابان ایران زمین که در مطالب فوق به آن اشاره کردیم در فاز یک شهرک غرب قرار گرفته این خیابان به دلیل داشتن آپارتمان های شیک و مدرن و همچنین برج های بسیار لوکس شهرک غرب را منحصر به فرد کرده است.. البته خیابان هایی چون گلستان، مهستان و... از محبوبیت ویژه ای برخوردارهستند.


آقای دولتخانی خریدار هرگونه کاغذ و کتاب و مجله و &#; است.. شما باید ضایعات خود را درب انبار به ایشان در محدوده حصارک است.ان البرز تحویل دهید. قیمت خرید تناژ بالا، کیلویی ۵ تومان است.. بعد از وزن کردن روی ترازو، همان جا نقدا تمام مبلغ را به شما پرداخت خواهند کرد. پیک تحویل از درب منزل شما نیز وجود دارد که احتمالا هزینه پیک را شما باید بپردازید. شماره تماس آقای دولتخانی:   آدرس انبار آقای دولتخانی: حصارک بعداز سه راه پستخانه نبش کوچه ۵ گاراژ دولتخانی

به همین دلیل توجه به شیوه‌های مدیریت پسماند بار دیگر اهمیت خود را نشان می‌دهد و می‌تواند با مدیریت درست پسماند کاغذ و کارتن باعث شود درختان کمتری قطع شوند و نیاز کشور به خرید کاغذی که هر تن آن با قیمت هزار دلار خریداری می‌شود، به تنی ۸ دلار کاهش یابد! علاوه بر اینکه با مدیریت درست پسماند، اشتغال‌زایی در زمینه‌ی جمع‌آوری، انتقال، تفکیک و بازیافت ضایعات بالا می‌رود که می‌تواند برای اوضاع کنونی کشور بسیار مهم باشد.

اقای سید مهدی موسوی خریدار انواع کتاب باطله، کاغذ باطله، اسناد امحایی است.. خرید به صورت عمده و نقدی است.. لازم به ذکر است. که امکان تخمیر و خرد کردن اسناد در حضور نماینده شما در هر مقدار تناز در گروه تولیدی و انبارهای برنا (موسوی) نیز وجود دارد. شماره تماس آقای موسوی: و ۵۸



( خرید ) های دیگر