خرید ضایعات کاغذ و مقوا در لواسان

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.

خرید ویلا در لواسان هم برای سکونت و هم سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است.. با افزایش قیمت مسکن و افزایش حجم آلودگی هوای تهران و ترافیک و دردسرهای روزمره آن، روزانه به شهرک باستی هیلز و به تعداد کوچ‌نشینان پایتخت به حاشیه شهر اضافه می‌شود. به همین دلیل قیمت مسکن و خرید خانه در لواسان و دیگر شهرهای حاشیه‌ای نیز با رشد چشمگیری روبروست.

حمام تاریخی روستای افجه نیز در نوع خود دیدنی به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که به دستور شاه عباس ساخته شده و دیوارها و کف حمام بازسازی شده است.. جالب اینکه مردم هنوز از این حمام است.فاده می‌کنند؛ با این تفاوت که خزینه را تعطیل کرده‌اند و حمام به‌صورت نمره (اتاقک‌های تک‌نفره با دوش) درآمده است.. این اثر در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.


اطلس کاغذ از جمله خریداران بزرگ کاغذ محسوب می‌شود. در تهران و در جاده خاوران واقع شده‌است. از جمله مزایای اطلس کاغذ می‌توان به این اشاره کرد که قیمت خرید تمام محصولات را در سایت خودشان ثبت کرده‌اند و همچنین شما می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید تا شما را کاملا راهنمایی کنند.

 شما می‌توانید در سایت هر سوالی که دارید بپرسید و در مواردی که حجم بالایی برای فروش داشته باشید، با نوشتن شماره تماس خود، آن‌ها با شما تماس خواهند گرفت. انبار کاغذ باطله موسوی در خیابان فدائیان اسلام واقع شده‌است. همچنین شما برای دانستن قیمت روز انواع ضایعات چاپی و کاغذ، باید با آن‌ها تماس بگیرید.

این فرد خریدارزینک باطله، فیلم باطله، پوشال چاپخانه و صحافی،  کاغذ و کتاب باطله، اسناد و مدارک و اوراق باطله است.. سابقه کار زیادی دارد. آماده عقد قرارداد با چاپخانه‌ها و صحافی‌ها است.. در ضمن تمامی ضایعات شما با باسکول دیجیتال در حضور شما وزن خواهد شد. شماره تماس: ۵ و ۵



( خرید ) های دیگر