فروش طناب در بومهن

rope-1
rope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


در بسیاری از موارد افرادی که هیچ آموزشی ندیده و اطلاعی پیرامون دسترسی با طناب در صنعت ندارند و تنها تجربه پایین آمدن با طناب (فرود) را از بابت آموزشهای که در ورزشهای هیجانی مانند سنگنوردی و یا غارنوردی گذرانده اند دارا میباشند برای کارفرمایان ناآشنا دچار ابهام و مشکل میگردند.

یکی دیگر از محصولات شکرت تولیدی طناب اصفهان تک تاب انواع طناب های نخی می باشد که بصورت کاملا مکانیزه و با است.فاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید و توزیع می شود. این طناب ها بیشتر در مصارف صنعتی و خانگی مورد است.فاده قرار میگیرد. شما می توانید در قمت تصاویر محصول این محصول را از زوایای مختلف مرود بررسی قرار دهید و ضمن بررسی کامل تصممیم به سفار این محصول بدهید.

خرید طناب نجات و با عنوان مختلف مانند طناب امداد و نجات و یا چتر نجات در بازار مصرف برای متقاضیان این محصولات برقرار می باشد.تولید کننده گان عمده انواع طناب در شهرهای لرستان،اصفهان،یزد و مازندران توانسته اند با تولید انواع طناب های متفاوت یک بازار مناسب خرید و فروش …



( فروش ) های دیگر