فروش طناب در شهریار

rope-1
rope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.


طناب پلی پروپیلن:این نوع از طناب های صنعتی از الیاف پلاستیکی و ابریشم های مصنوعی تولید می شوند.این نوع طناب صنعتی در بافت های ،،۸ و رشته ای تولید شده و قطری میانگین بین تا میلیمتر دارند.گاهی مواقع در تولید این طناب ها از سیم بکسل برای است.حکام بیشتر آن در وسط طناب است.فاده می شود.نوعی از این طناب ها در شهر شیراز تولید می شود که در آن از ابریشم است.فاده می شود که این کار باعث مقاومت این نوع از طناب صنعتی در برابر شوری آب دریا می شود.

خرید طناب دریایی به وسیله صنایع مختلف که در مناطق دریایی و سواحل مشغول به فعالیت هستند صورت می پذیرد.مشتریان این نوع طناب بیشتر شهرهایی مانند ساری،بندرانزلی،بوشهر و هرمزگان در شمال و جنوب کشور هستند. تولید طناب دریایی و طناب کشتی تولید انواع طناب و طناب های دریایی و کشتی …

ایمن صنعت ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی فروش لباس کار و تجهیزات ترافیکی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصول کلیدی، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های دیگر، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ترافیکی و تولید و فروش لباس کار تبدیل شود. به محض ورود به ایمن صنعت ایران با یک سایت پر از محصول رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.



( فروش ) های دیگر