فروش طناب در قرچک

rope-1
rope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


یکی دیگر از محصولات شکرت تولیدی طناب اصفهان تک تاب انواع طناب های نخی می باشد که بصورت کاملا مکانیزه و با است.فاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید و توزیع می شود. این طناب ها بیشتر در مصارف صنعتی و خانگی مورد است.فاده قرار میگیرد. شما می توانید در قمت تصاویر محصول این محصول را از زوایای مختلف مرود بررسی قرار دهید و ضمن بررسی کامل تصممیم به سفار این محصول بدهید.

در بسیاری از موارد افرادی که هیچ آموزشی ندیده و اطلاعی پیرامون دسترسی با طناب در صنعت ندارند و تنها تجربه پایین آمدن با طناب (فرود) را از بابت آموزشهای که در ورزشهای هیجانی مانند سنگنوردی و یا غارنوردی گذرانده اند دارا میباشند برای کارفرمایان ناآشنا دچار ابهام و مشکل میگردند.

شرکت تولیدی و صنعتی طناب و نخ مصنوعی قصران در سال ۸۸ با هدف تولید انواع نخ های کشاورزی و صنعتی و همچنین انواع طناب های صیادی صنعتی و دریایی به ظرفیت سالیانه تن در سال در شهرک صنعتی جنت آباد است.ان سمنان به بهره برداری رسیده است..” با مدیریت : جناب آقای ناصر سیفان



( فروش ) های دیگر