فروش طناب در ورامین

rope-1
rope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ورامین در ماقبل دِیْهی بوده‌است و اکنون قَصَبه شده و دارالملک آن تومان گشته. طولش از جزایر خالدات عزکه و عرض از خط است.وا لهکط، در آب‌وهوا خوش‌تر از ری است. و در محصول پنبه و غله و میوه‌ها و مانند آن، اهل آنجا شیعه اثنی‌عشریند و تکبّر بر طبعشان غالب بود.

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.


یکی دیگر از محصولات شکرت تولیدی طناب اصفهان تک تاب انواع طناب های نخی می باشد که بصورت کاملا مکانیزه و با است.فاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید و توزیع می شود. این طناب ها بیشتر در مصارف صنعتی و خانگی مورد است.فاده قرار میگیرد. شما می توانید در قمت تصاویر محصول این محصول را از زوایای مختلف مرود بررسی قرار دهید و ضمن بررسی کامل تصممیم به سفار این محصول بدهید.

شرکت تولیدی و صنعتی طناب و نخ مصنوعی قصران در سال ۸۸ با هدف تولید انواع نخ های کشاورزی و صنعتی و همچنین انواع طناب های صیادی صنعتی و دریایی به ظرفیت سالیانه تن در سال در شهرک صنعتی جنت آباد است.ان سمنان به بهره برداری رسیده است..” با مدیریت : جناب آقای ناصر سیفان

طناب,طناب پلاستیکی,طناب پشمی,طناب کنفی,طناب پنبه ای,طناب پلی است.ر,تی,تی نخی,تی ایرانی,طناب ایرانی,تولید ایرانی,صادرات طناب,تولید طناب,تولید طناب ابریشمی,تولید طناب پلاستیکی,تولید طناب پشمی,تولید طناب کنفی,تولید طناب پنبه ای,تولید طنابپلی است.ر,تولید طنابایرانی,تولید طناب صنعتی,تولید طنابنخی,تولید طناب کنفی,تولید طناب درجه ,تولید طناب درجه,تولید طناب مواد اول,تولید طناب زینتی,تولید طناب صادراتی,تولید طناب رنگی,تولید طناب کیلویی,تولید طناب عمده,تولید طناب داخلی,تولید طناب پلی اتیلن,تولید طناب بسته بندی,تولید طناب شیلات,تولید طناب کشتیرانی,تولید طناب



( فروش ) های دیگر