فروش طناب در چهاردانگه

rope-1
rope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.


طناب‌های با کشسانی پایین عموما طناب‌های است.اتیک نامیده می‌شوند. این طناب ‌ها برای ایمنی افراد در کار در ارتفاع، عملیات نجات، غار نوردی، دره نوردی و سایر فعالیت‌های مشابه است.فاده می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی این طناب‌ها، کشسانی حداقلی و است.حکام حداکثر است.. طناب است.اتیک از پلی است.ر ساخته شده و برای انجام کارهای سنگین، کار در ارتفاع و عملیات نجات، بکسل کردن و غیره به کار می رود. میزان لغزش آن اندک است.، از طرف دیگر مقاومت در برابر فرسودگی آن بسیار بالاست که باعث می شود این طناب حتی برای مهار صعود هم مناسب باشد.

ایمن صنعت ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی فروش لباس کار و تجهیزات ترافیکی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصول کلیدی، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های دیگر، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ترافیکی و تولید و فروش لباس کار تبدیل شود. به محض ورود به ایمن صنعت ایران با یک سایت پر از محصول رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

یکی دیگر از محصولات شکرت تولیدی طناب اصفهان تک تاب انواع طناب های نخی می باشد که بصورت کاملا مکانیزه و با است.فاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید و توزیع می شود. این طناب ها بیشتر در مصارف صنعتی و خانگی مورد است.فاده قرار میگیرد. شما می توانید در قمت تصاویر محصول این محصول را از زوایای مختلف مرود بررسی قرار دهید و ضمن بررسی کامل تصممیم به سفار این محصول بدهید.



( فروش ) های دیگر