فروش طناب و تور ماهیگیری در بومهن

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


همه ما میدانیم ماهیگیری یک ورزش و تفریح بسیار آرامش بخش و در عین حال هیجان انگیز است. . مطالعات و بررسی ها نشان داده است. ماهیگیری می تواند علاوه بر تنش زدایی و ایجاد آرامشِ ناشی از حضور در طبیعت ، کمک شایانی به رفع بیماریهای عصبی همچون افسردگی و اظطراب بکند و یک تمرین بسیار موثر در افزایش صبر و حوصله برای همگان باشد.

بسته به تراکم ماهی ها در آب، بعد از چند دقیقه به آرامی تور را به کمک طناب به سمت خود بکشید . دقت کنید که این مرحله را با سرعت متوسط و زاویه مستقیم و روبه پایین به تور انجام دهید؛ تا تور از یک سمت بیش از اندازه کشیده نشود. و همچنین ماهی های درون تور به درون آب بازنگردند.

با پیشرفت فناوری، این محصول در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. قیمت این نوع طناب به عوامل متفاوتی وابسته است.. از جمله این موارد می‌توان به سایز (طول و قطر) طناب، کیفیت مواد تشکیل دهنده و کشور سازنده اشاره کرد. قیمت طناب‌ها یا به صورت متری یا بصورت کیلویی محاسبه می‌شود. نحوه محاسبه سایز طناب صیادی بدین شکل است. که: سایز (قطر) این طناب از میلی‌متر الی  میلی‌متر است.. با افزایش قطر این محصول وزن هر متر از آن نیز افزایش پیدا می‌کند و  تعداد رشته نخ‌های مصرفی در آن محصول زیادتر می‌شود. متراژ این طناب نسبت به دیگر محصولات بیشتر است. و هر کروپ آن حدوداً تا متر طول دارد.



( فروش ) های دیگر