فروش طناب و تور ماهیگیری در رودهن

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر می‌خواهید راحت‌ و سریع سفر کنید، از تاکسی‌ها برای سفر کمک بگیرید. تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. از هر کدام از این تاکسی‌ها است.فاده کنید، شما را مستقیم به رودهن می‌رسانند.

اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

البته جالب است. بدانید، روستاهایی نظیر جورد، مهرآباد، وسکاره، گلاهک، چناران، آردینه، نوده و یلقان دره و عباس‌آباد دارای دهیاری و شورا هستند و مابقی روستاها به دلیل ثابت نبودن جمعیت در فصول مختلف سال، فاقد شورا و دهیاری هستند.


با پیشرفت فناوری، این محصول در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. قیمت این نوع طناب به عوامل متفاوتی وابسته است.. از جمله این موارد می‌توان به سایز (طول و قطر) طناب، کیفیت مواد تشکیل دهنده و کشور سازنده اشاره کرد. قیمت طناب‌ها یا به صورت متری یا بصورت کیلویی محاسبه می‌شود. نحوه محاسبه سایز طناب صیادی بدین شکل است. که: سایز (قطر) این طناب از میلی‌متر الی  میلی‌متر است.. با افزایش قطر این محصول وزن هر متر از آن نیز افزایش پیدا می‌کند و  تعداد رشته نخ‌های مصرفی در آن محصول زیادتر می‌شود. متراژ این طناب نسبت به دیگر محصولات بیشتر است. و هر کروپ آن حدوداً تا متر طول دارد.

مواد اولیه تشکیل دهنده ریسمان صیادی دو گرید پلی اتیلن و پلی پروپیلن است.. مواد اولیه این محصول از دو نوع درجه یک و درجه دو هستند. این محصول در گروه الیاف مصنوعی است.. این محصول از به هم تابیده شدن نخ‌های پلی پروپیلن و پلی اتیلن تولید می‌شود. مواد اولیه آن پس از ورود به کارخانه توسط دستگاه‌های خاصی به نخ پلاستیکی تبدیل شده و این نخ‌ها پس از جاگذاری داخل دستگاه طناب و تنظیم آن تبدیل به این محصول می‌شود. تفاوت این محصول با

تور های بسیار بزرگی که به دلایل مختلفی در آب های آزاد رها شده اند، اصطلاحا ghost nets نام می گیرند که متاسفانه امروزه تبدیل به یک خطر زیست محیطی شده اند. دلایلی همچون پارگی ناخواسته تور، رها کردن تور به عنوان زباله و عدم صرفه اقتصادی در بازیافت کردن آن ، گیر کردن تور در پروانه کشتی ها و قایق ها و&#; باعث شده تا بیش از % زباله های اقیانوسی را همین تور ها تشکیل دهند.



( فروش ) های دیگر