فروش طناب و تور ماهیگیری در شرق تهران

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 


در طرح های ابتدایی از چمن و گیاهان برای بافت تور است.فاده شد و بعد ها با پیشرفت بشر و رایج شدن نخ ریسی، از الیاف کتان و پنبه است.فاده شد. اما امروزه از مواد مختلفی مثل نخ های ابریشمی ، نخ های مونو فیلامنت و نخ های پلی آمید، بیشترین است.فاده برای بافت تور می شود. در ادامه میتوانید در باره انواع مواد اولیه بافت تور های ماهیگیری اطلاعات بیشتری بخوانید.

طناب‌ صیادی، تور ماهیگیری و نخ صیادی در گدشته از الیاف طبیعی مثل نظیر الیاف گیاهی و حیوانی ساخته می‌شدند. جنس این الیاف به گونه‌ای است. که اگر در محیط های مرطوب و در درون آب‌ها به مدت طولانی قرار می گرفتند مورد هجوم باکتری‌ها قرار گرفته و فاسد می‌‌شدند. در حال حاضر این محصول با است.فاده از الیاف مصنوعی تولید شده جایگزین طناب از حنس الیاف طبیعی شده است.. الیاف مصنوعی فاسد نمی‌شود و طول عمر زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر با انواع الیاف می‌توان به مقاله &#;

«این طناب برای مصارف دریایی مورد است.فاده‌ی صیادان و لنج داران است.. این طناب از ان جهت که آب کمی به خود جذب می‌کند و عایف الکتریکی نیز هست و از همه مهم‌تر در برابر سایش مقاوم و محکم است. بیسیار پرکاربرد است.. این محصول از مواد پلیمری پلی پروپیلن و پلی اتیلن تواید می‌شود و دارای یو وی است.. بسته بندی این محصول به صورت توپ یا همان کروپ است.. معمولاً بسته بندی در کیسه‌های ۵ الی کیلوگرمی است.. به این نوع طناب، طناب دریایی یا



( فروش ) های دیگر