فروش طناب و تور ماهیگیری در شمال تهران

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رصد خانه پارک کودک، سقاخانه خوانین، مرکز علوم و ستاره‌شناسی، موزه حیات وحش دارآباد، مرکز دائره المعارف اسلامی، دانشگاه‌های شهید بهشتی، علوم پزشکی بقیةالله، مرکز پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه هم از دیگر مراکز قابل توجه علمی در این منطقه است..

محله های شمال تهران یکی دیگر از مناطق پایتخت را تشکیل داده اند و آن هم منطقه است.. این منطقه از جنوب با جاده مخصوص، از شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمد علی جناح، از غرب با رودخانه کن و همچنین از شمال با رشته کوه  البرز همسایگی دارد. جالب است. بدانید که محله های مختلفی در این منطقه وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

محله های شمال تهران دارای امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری متفاوتی نیز می باشند که این امکانات با توجه به هر منطقه به طور جداگانه تعبیه شده اند. به طور کلی می توان گفت که محله های شمال تهران، با توجه به قرار گیری در موقعیت مکانی مخصوص و فاصله بسیار کم با کوه های شمالی تهران و یا حتی قرار داشتن در دامنه این کوه ها، از جمله بهترین و محبوب ترین مناطق در پایتخت می باشند و به واسطه وجود امکانات و ویژگی های متعدد و بهتر در این مناطق، همه روزه افراد بسیار زیادی از نقاط مختلف پایتخت به سمت این مناطق جذب می شوند و ساعاتی در روز را در محله های شمال تهران می گذرانند.


سرب علاوه بر اینکه وزن قابل توجه، و سرعت بالای نفوذ در آب دارد، هیچوقت دچار زنگ زدگی نمیشود . اما در تور های بی کیفیت برای کاهش قیمت نهایی ممکن است. از آهن و &#; است.فاده شود که در همان است.فاده های ابتدایی ، زنگ زده و تغییر رنگ میدهد و از عمر تور میکاهد. بنابر این توصیه افراد با تجربه، خرید این وسیله از یک فروشگاه معتبر لوازم ماهیگیری است..

با پیشرفت فناوری، این محصول در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. قیمت این نوع طناب به عوامل متفاوتی وابسته است.. از جمله این موارد می‌توان به سایز (طول و قطر) طناب، کیفیت مواد تشکیل دهنده و کشور سازنده اشاره کرد. قیمت طناب‌ها یا به صورت متری یا بصورت کیلویی محاسبه می‌شود. نحوه محاسبه سایز طناب صیادی بدین شکل است. که: سایز (قطر) این طناب از میلی‌متر الی  میلی‌متر است.. با افزایش قطر این محصول وزن هر متر از آن نیز افزایش پیدا می‌کند و  تعداد رشته نخ‌های مصرفی در آن محصول زیادتر می‌شود. متراژ این طناب نسبت به دیگر محصولات بیشتر است. و هر کروپ آن حدوداً تا متر طول دارد.

کشتی داران - مرجع اصلی نیازمندیهای رایگان و خرید فروش کالای دریایی نو و دسته دوم- نیازمندی های شناور و تجهیزات دریایی- کاریابی و است.خدام کشتی داران مرجع اصلی نیازمندیهای رایگان و خرید فروش کالای دریایی نو و دسته دوم- نیازمندی های شناور و تجهیزات دریایی- کاریابی و است.خدام



( فروش ) های دیگر