فروش طناب و تور ماهیگیری در شهر ری

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


سرب علاوه بر اینکه وزن قابل توجه، و سرعت بالای نفوذ در آب دارد، هیچوقت دچار زنگ زدگی نمیشود . اما در تور های بی کیفیت برای کاهش قیمت نهایی ممکن است. از آهن و &#; است.فاده شود که در همان است.فاده های ابتدایی ، زنگ زده و تغییر رنگ میدهد و از عمر تور میکاهد. بنابر این توصیه افراد با تجربه، خرید این وسیله از یک فروشگاه معتبر لوازم ماهیگیری است..

با توجه به بسته های یک کیلویی ، هرچه چشمه های تور کوچک تر باشند و تور دارای تراکم بیشتری باشد، طبعا مساحت آن کمتر خواهد بود و هرچه این چشمه ها بزرگتر شوند، و سایز نخ کوچک تر باشد ، با تهیه بسته یک کیلوگرمی یک تور بزرگ تر خواهیم داشت.

تور های بسیار بزرگی که به دلایل مختلفی در آب های آزاد رها شده اند، اصطلاحا ghost nets نام می گیرند که متاسفانه امروزه تبدیل به یک خطر زیست محیطی شده اند. دلایلی همچون پارگی ناخواسته تور، رها کردن تور به عنوان زباله و عدم صرفه اقتصادی در بازیافت کردن آن ، گیر کردن تور در پروانه کشتی ها و قایق ها و&#; باعث شده تا بیش از % زباله های اقیانوسی را همین تور ها تشکیل دهند.



( فروش ) های دیگر