فروش طناب و تور ماهیگیری در شهرک صنعتی شمس آباد

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


بسته به تراکم ماهی ها در آب، بعد از چند دقیقه به آرامی تور را به کمک طناب به سمت خود بکشید . دقت کنید که این مرحله را با سرعت متوسط و زاویه مستقیم و روبه پایین به تور انجام دهید؛ تا تور از یک سمت بیش از اندازه کشیده نشود. و همچنین ماهی های درون تور به درون آب بازنگردند.

چه روی آب و چه زیر آب، این تور ها در جریان های آبی جا به جا می شوند و علاوه بر گرفتنِ جان موجوداتی که سر راه خود هستند، باعث آسیب دیدن تجهیزات مختلف دریانوردی و کشتی ها و قایق ها می شوند. سالانه تعداد قابل توجهی ماهی های بزرگ و کوچک ، لاک پشت ، دلفین، نهنگ ، پرنده های دریایی و حتی غواصان در این دام ها گیر میکنند و با توجه به مساحت بسیار بالایی که این تور ها دارند، زخمی و یا کشته می شوند . البته تنها غواصان هستند که با کمک چاقو و طبق آموزش هایی که دیده اند، خود را آزاد می کنند و جان سالم به در میبرند .

همه ما میدانیم ماهیگیری یک ورزش و تفریح بسیار آرامش بخش و در عین حال هیجان انگیز است. . مطالعات و بررسی ها نشان داده است. ماهیگیری می تواند علاوه بر تنش زدایی و ایجاد آرامشِ ناشی از حضور در طبیعت ، کمک شایانی به رفع بیماریهای عصبی همچون افسردگی و اظطراب بکند و یک تمرین بسیار موثر در افزایش صبر و حوصله برای همگان باشد.



( فروش ) های دیگر