فروش طناب و تور ماهیگیری در فیروزکوه

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باید بدانید که تهیه بلیط قطار فیروزکوه تهران،‌ تنها راه شما برای لذت بردن از این مسیر رؤیایی نیست. اگر فقط می‌خواهید به تماشای دیدنی‌های این مسیر بروید، می‌توانید با خریدن بلیط قطار گردشگری، این فرصت را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. این قطارها در طول مسیر در ایستگاه‌های معین با جاذبه‌های دیدنی، توقف می‌کنند و شما می‌توانید تمام طبیعت و سازه‌های معروف را یک دل سیر تماشا کنید.

با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..


به جرئت می توان گفت با گذشت سالیان زیاد از مهارت صید و ماهیگیری انسان، هنوز هم تور ماهیگیری، ارزان ترین پربازده ترین روش صید سنتی به شمار می رود و به همین دلیل است. که تبدیل به روشی رایج و سنتی در بین اهالی شهر های دریایی و ماهیگیران شده است..

طناب‌ صیادی، تور ماهیگیری و نخ صیادی در گدشته از الیاف طبیعی مثل نظیر الیاف گیاهی و حیوانی ساخته می‌شدند. جنس این الیاف به گونه‌ای است. که اگر در محیط های مرطوب و در درون آب‌ها به مدت طولانی قرار می گرفتند مورد هجوم باکتری‌ها قرار گرفته و فاسد می‌‌شدند. در حال حاضر این محصول با است.فاده از الیاف مصنوعی تولید شده جایگزین طناب از حنس الیاف طبیعی شده است.. الیاف مصنوعی فاسد نمی‌شود و طول عمر زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر با انواع الیاف می‌توان به مقاله &#;

در اصل نسخه پیشرفته تر و انبوه تر صید با دام های سدی، تور ماهیگیری راهبند یا دام صیادی طراحی و است.فاده می شود. در این مدل از دام ها از ابعاد بزرگ تور و طناب + سرب بندی حرفه ای و در برخی موارد از شناور است.فاده می شود. تور بزرگ در ابعاد گسترده پهن شده و با کمک سرب پایین می رود .



( فروش ) های دیگر