فروش طناب و تور ماهیگیری در قرچک

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 


«این طناب برای مصارف دریایی مورد است.فاده‌ی صیادان و لنج داران است.. این طناب از ان جهت که آب کمی به خود جذب می‌کند و عایف الکتریکی نیز هست و از همه مهم‌تر در برابر سایش مقاوم و محکم است. بیسیار پرکاربرد است.. این محصول از مواد پلیمری پلی پروپیلن و پلی اتیلن تواید می‌شود و دارای یو وی است.. بسته بندی این محصول به صورت توپ یا همان کروپ است.. معمولاً بسته بندی در کیسه‌های ۵ الی کیلوگرمی است.. به این نوع طناب، طناب دریایی یا

شرکت لاوان بافت با به کار گیری مواد اولیه مرغوب و رعایت است.انداردهای جهانی تحت نام تجاری سالیک سهم قابل توجهی از بازارهای داخلی را در اختیار داشته و متجاوز از درصد تولیدات خود را به بازارهای جهانی عرضه می نماید. این شرکت با افزایش صادرات خود به اقصی نقاط جهان توانسته سهمی شگرف در شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان ایران در عرصه تجارت بین المللی داشته باشد.

دسته آخر نیز یک شامل یک وسیله ساده اما کاربردی است.. تور های ماهیگیری دسته دار یا به اصطلاح تور دستی،  برای کمک به صید راحت تر ماهی در انواع روش ها، به ماهیگیر کمک میکنند . همچنین برای صیدآسان از است.خر ها و محیط های پرورش ماهی این نوع تور ماهیگیری بسیار کاربردی است..



( فروش ) های دیگر