فروش طناب و تور ماهیگیری در لواسان

Fishing rope and net-1
Fishing rope and net-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان جذابیت‌های گردشگری و توریستی زیادی در دل خود جای داده است.. اگر می‌خواهید در فرصت محدود سفر به لواسان از طبیعت این اطراف دیدن کنید خوب است. که بازدید از این مورد را در برنامه خود قرار دهید. کدام مورد؟ الان به شما می‌گوییم.

در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

نام شهر لواسان بدون پسوند یا پیشوند می‌باشد و نباید آن را با دهستان لواسان کوچک یا دهستان لواسان بزرگ که دیگر مناطق بخش لواسانات هستند، اشتباه گرفت. گاهی اشتباهاً آن را شهر گلندوک یا شهر لواسان کوچک می‌نامند که این اسامی غیررسمی بوده و کاربرد ندارند زیرا دهستان لواسان بزرگ یا مرکز آن یعنی روستای لواسان بزرگ، شهر نیستند که برای رفع تشابه اسمی با آن‌ها از پسوند است.فاده شود و اگر هم روزی شهر شوند وسعت آن‌ها به اندازه‌ای نیست که بزرگتر از شهر لواسان باشند. اطلاق نام محله گلندوک بر کل شهر لواسان که تنها یکی از چندین محله شهر لواسان است. نیز یک غلط مصطلح دیگر است. که در برخی موارد دیده می‌شود در حالی که برخی محله‌های شهر لواسان مثل


تور های بسیار بزرگی که به دلایل مختلفی در آب های آزاد رها شده اند، اصطلاحا ghost nets نام می گیرند که متاسفانه امروزه تبدیل به یک خطر زیست محیطی شده اند. دلایلی همچون پارگی ناخواسته تور، رها کردن تور به عنوان زباله و عدم صرفه اقتصادی در بازیافت کردن آن ، گیر کردن تور در پروانه کشتی ها و قایق ها و&#; باعث شده تا بیش از % زباله های اقیانوسی را همین تور ها تشکیل دهند.

در اصل نسخه پیشرفته تر و انبوه تر صید با دام های سدی، تور ماهیگیری راهبند یا دام صیادی طراحی و است.فاده می شود. در این مدل از دام ها از ابعاد بزرگ تور و طناب + سرب بندی حرفه ای و در برخی موارد از شناور است.فاده می شود. تور بزرگ در ابعاد گسترده پهن شده و با کمک سرب پایین می رود .

دسته آخر نیز یک شامل یک وسیله ساده اما کاربردی است.. تور های ماهیگیری دسته دار یا به اصطلاح تور دستی،  برای کمک به صید راحت تر ماهی در انواع روش ها، به ماهیگیر کمک میکنند . همچنین برای صیدآسان از است.خر ها و محیط های پرورش ماهی این نوع تور ماهیگیری بسیار کاربردی است..



( فروش ) های دیگر