مشاوره و اجرا ظروف فلزی در اسلامشهر

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


در دیگ های زود پز بر اثر حرارت، بخار آب داخل دیگ جمع شده و مواد غذایی تحت ‌فشار این بخار شروع به پختن می‌نماید و پس از جمع و فشرده شدن بخارآب  به میزان کافی داخل دیگ، دیگر نیازی به  حرارت زیاد شعله گاز برای ادامه پخت غذا نیست و حرارت دیگ  را کی توان کمتر کرد و پس از زمان پخت  سریع‌ترین راه خنک کردن ،گذاشتن آن زیر شیر آب ولرم و سپس آب سرد می باشد که باعث کاهش فشار داخلی  دیگ‌ زودپز شده و سوپاپ اطمینان به حالت اولیه  خود برمی‌گردد و می توان با رعایت احتیاط درب  دیگ را باز نمود.

بر اساس آمارهای منتشرشده وزارت صمت  تا سال  تعداد      واحد صنعتي با ظرفیت تولید اسمی سالیانه   تن و  اشتغالی  در سطح کشور  برای تولید انواع ظروف فلزی به ثبت رسیده است. بیشترین ظرفیت تولید متعلق به است.ان‌های  تهران ،اصفهان  و  آذربایجان شرقی است.  که دلیل آن  ناشی از وجود از زیرساخت‌های مناسب صنعتی در این است.ان‌ها  بوده است. .

استنلس است.یل به معنی فلز زنگ نزن است.. فولاد زنگ نزن  آلیاژی از فولاد است. که از کروم و آهن تشکیل شده است. کروم موجود در است.یل باعث به وجود آمدن یک سطح سخت و یکپارچه در برابر زنگ زدگی می شود قابلیت ضد زنگ با اضافه کردن درصد بیشتر کروم بهبود می یابد و سطجی براق را هم برای ظرف ایجاد می نماید مقاومت در برابر زنگ زدگی ، لکه ، و خوردگی ، شرایط نگهداری ساده ، قیمت ارزان و درخشش و جلای مناسب ، است.یل را به فلزی ایده آل در تولید ظروف تبدیل کرده است.  از دیگ های زودپز برای پخت انواع خورش و غذاهای آبدار است.فاده می کنند  این قابلمه های است.یل قابلیت تنظیم درجه حرارت را هم دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر