مشاوره و اجرا ظروف فلزی در بهارستان

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


در مرحله اول ورقها به اندازه های تعیین شده ) بدنه و سر و کف (توسط قیچی دوبل که کاملا بصورت اتومات عمل می کند برش خورده و برای برشهای بعدی به دستگاه پرس اتومات انتقال داده می شود. یکسری از این ورقهای برش خورده، برای کف قوطی و الباقی برای سر است.فاده می گردد.

استنلس است.یل به معنی فلز زنگ نزن است.. فولاد زنگ نزن  آلیاژی از فولاد است. که از کروم و آهن تشکیل شده است. کروم موجود در است.یل باعث به وجود آمدن یک سطح سخت و یکپارچه در برابر زنگ زدگی می شود قابلیت ضد زنگ با اضافه کردن درصد بیشتر کروم بهبود می یابد و سطجی براق را هم برای ظرف ایجاد می نماید مقاومت در برابر زنگ زدگی ، لکه ، و خوردگی ، شرایط نگهداری ساده ، قیمت ارزان و درخشش و جلای مناسب ، است.یل را به فلزی ایده آل در تولید ظروف تبدیل کرده است.  از دیگ های زودپز برای پخت انواع خورش و غذاهای آبدار است.فاده می کنند  این قابلمه های است.یل قابلیت تنظیم درجه حرارت را هم دارند.

در تولید ظروف است.یل محصولات مذكور به شكل قابلمه و   تابه  به‌ صورت قطعات منفصل در زنجیره تأمین به خط مونتاژ منتقل می گردد ماده اصلي قطعات آن  فلز است.یل شده است. كه به دلیل داشتن گرید بهداشتی و عمر مفید بالا مورد است.قبال است. كه غذا در داخل آن‌ها را می‌توان در



( مشاوره و اجرا ) های دیگر