مشاوره و اجرا ظروف فلزی در تهران

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


بر اساس آمارهای منتشرشده وزارت صمت  تا سال  تعداد      واحد صنعتي با ظرفیت تولید اسمی سالیانه   تن و  اشتغالی  در سطح کشور  برای تولید انواع ظروف فلزی به ثبت رسیده است. بیشترین ظرفیت تولید متعلق به است.ان‌های  تهران ،اصفهان  و  آذربایجان شرقی است.  که دلیل آن  ناشی از وجود از زیرساخت‌های مناسب صنعتی در این است.ان‌ها  بوده است. .

براساس مطالعات انجام شده  احداث واحد  ظروف  فلزی آشپزخانه  با ظرفیت اقتصادی در محل امکان سنجی شده  حدود میلیارد ریال سرمایه نیاز دارد. نرخ بازدهی داخلی  سرمایه گذاری  بیشتر از  درصد بوده ودر سال بعداز به تولید رسیدن سرمایه اولیه خود را برداشت می کنید.نیازمندی‌های احداث این واحد با ظرفیت عملی تولیدسالیانه   دست در فاز اول بررسی شده است. و می توانید با تماس آن را اخذ نمایید  با توجه به وابستگی هزینه وسرمایه گذاری به مکان و زمان اجرای پروژه های اقتصادی برای مشاوره امکان سنجی فعالیت های اقتصادی می توانید با کارشناسان کاردوک  تماس بگیرید.

استنلس است.یل به معنی فلز زنگ نزن است.. فولاد زنگ نزن  آلیاژی از فولاد است. که از کروم و آهن تشکیل شده است. کروم موجود در است.یل باعث به وجود آمدن یک سطح سخت و یکپارچه در برابر زنگ زدگی می شود قابلیت ضد زنگ با اضافه کردن درصد بیشتر کروم بهبود می یابد و سطجی براق را هم برای ظرف ایجاد می نماید مقاومت در برابر زنگ زدگی ، لکه ، و خوردگی ، شرایط نگهداری ساده ، قیمت ارزان و درخشش و جلای مناسب ، است.یل را به فلزی ایده آل در تولید ظروف تبدیل کرده است.  از دیگ های زودپز برای پخت انواع خورش و غذاهای آبدار است.فاده می کنند  این قابلمه های است.یل قابلیت تنظیم درجه حرارت را هم دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر