مشاوره و اجرا ظروف فلزی در جنوب تهران

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، هر کسی می‌تواند تعریف متفاوتی از یک محله خوب داشته باشد. برای یک عده، محله خوب یعنی جایی که آب و هوای خوبی دارد. عده‌ای دیگر محله‌ای را خوب می‌دانند که امکانات بیشتری داشته و توسعه یافته‌تر باشد. برخی از مردم، فرهنگ ساکنین را مدنظر قرار داده و ترجیح می‌دهند در جایی زندگی کنند که به قول خودشان، ساکنین با فرهنگ‌تری داشته باشد. برای برخی نیز سرسبزی، زیبایی یا لاکچری بودن، ملاک انتخاب است..


از  ويژگي‌هاي مهم ظروف می توان به جنس مواد اولیه  ، روش ساخت، دقت ابعادی  نوع و کیفیت پوشش  نچسب  نشانده  شده اشاره نمود . ظروف تفلون را  مي‏ تواند از آلومينيوم , فولاد زنگ نزن،  چدن با درجه خلوصي متناسب ساخت كه در شرايط عادي مصرف موجب آلودگي و مسموميت غذايي نشود.

در مرحله اول ورقها به اندازه های تعیین شده ) بدنه و سر و کف (توسط قیچی دوبل که کاملا بصورت اتومات عمل می کند برش خورده و برای برشهای بعدی به دستگاه پرس اتومات انتقال داده می شود. یکسری از این ورقهای برش خورده، برای کف قوطی و الباقی برای سر است.فاده می گردد.

دسته ‏های ظروف  بايد داراي است.حكام كافي بوده و شكل آن به گونه ‏اي باشد كه به راحتي در دست‌ قرارگرفته و عاري از قسمت‏ هاي برآمده و لبه‏ هاي تيز باشند دسته ‏ها بايستي در محلي قرار داده شود تا به هنگام بلند كردن ظرف، اطمينان كافي از پايدار بودن آن وجود داشته باشد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر