مشاوره و اجرا ظروف فلزی در دماوند

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:


روش ساخت بايد به گونه ‏اي باشد كه بدنه ظروف صاف و عاري از نشانه ‏هاي اثر کارکرد ابزار مورد است.فاده، ترك،  شكاف‌، شيارها و عيوب داخلي و خارجي ديگر باشد. اتصالات، لبه ، پيچ و درزها نیز باید كاملا بسته باشد تا از ورود هر گونه ماده خارجي به درون ظرف جلوگيري نمايد. كف بيروني ظروف بايد ماشين كاري شده به شكلی باشد که در حالت پر يا خالي پايدار باشد پوشش رنگ خارجي بدنه و در پوش به هيچ وجه نبايد در تماس مستقيم با  غذا قرار گيرد . جنس در پوش مي‏ تواند با جنس بدنه مشابه نباشد و ليكن بايد در هر صورت در مقابل خوردگي مقاوم بوده و عاري از مواد آلوده كننده باشد.

در مرحله اول ورقها به اندازه های تعیین شده ) بدنه و سر و کف (توسط قیچی دوبل که کاملا بصورت اتومات عمل می کند برش خورده و برای برشهای بعدی به دستگاه پرس اتومات انتقال داده می شود. یکسری از این ورقهای برش خورده، برای کف قوطی و الباقی برای سر است.فاده می گردد.

ظروف تفلون مطابق است.انداردهای ملی شماره و دارای  ویژگی‌های کیفی کنترل شده ای است. که  ضمن زیبایی دارای پوشش نچسب و عایق الكتریسیته تفلون  است كه مقاومت حرارتی و شیمیایی خوبی را دارد. تفلون مي‏ تواند از آلومينيوم، فولاد زنگ نزن، چدن ساخته شوند. که با شکل مناسب  در برابر خوردگي پایدار بوده و  كيفيت نچسب بودن، مقاومت به سايش و  خراشیدگی پوشش بالایی  را دارند



( مشاوره و اجرا ) های دیگر