مشاوره و اجرا ظروف فلزی در رودهن

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.

قیمت یک واحد آپارتمان معمولی با متراژ متر در مرکز شهر از قیمت میلیون تومان شروع شده و قیمت یک خانه ویلایی یا آپارتمان لوکس با ویوی بی نظیر و آب وهوای کوهستانی و کلید نخورده و فول امکانات (سونا، است.خر، جکوزی، پارکینگ مسقف، پکیج، کاغذ دیواری،آیفون تصویری، سرویس ایرانی و فرنگی و حمام مهمان، آسانسور، انباری، برق اضطراری) تا میلیارد تومان هم می رسد و این قیمت براساس امکاناتی که آن ملک دارد متغیر و رو به افزایش است..

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.


ظروف فلزی از تنوع محصول بلحاظ ،جنس ،شکل .قطعات مختلفی برخوردار است.  که شرايط عملياتي تولید همان‌ گونه که در نمودار آورده شده است. انجام می گیرد قطعات اصلی عبارتند از دسته باکالیتي ،دسته فلزي ،درب و بدنه . در فرایند تولید دسته های با کالیتی،  پودر باکالیت (قرص باکالیت) تا درجه حرارت حدود ۸ درجه سانتیگراد ابتدا  گرم شده  سپس  عمليات پرسكاري روی آن انجام مي گيرد و برای جلوگیری از  شکستگی یا ترک و نیز یکنواختي  بر روي دسته باکالیتي عملیات بازرسي و کنترل کیفیت  انجام مي گيرد.  در فرایند تولید دسته های فلزی  ابتدا  ورقه  فلزي در ضخامت مناسب  برشکاري و توسط پرس به  شکل  مورد نظر در می آید  و کنترل می شود  قطعه تولید شده از لحاظ  ابعاد  دقیق بوده و  پلیسه  نداشته  باشد در  تولید درب  و بدنه  نیز ورقه  فلزی به ضخامت مناسب  بصورت  گرده  به قطرهاي مورد نظر  هم جهت تولید درب وهم  بدنه بریده مي شود.

ظروف تفلون مطابق است.انداردهای ملی شماره و دارای  ویژگی‌های کیفی کنترل شده ای است. که  ضمن زیبایی دارای پوشش نچسب و عایق الكتریسیته تفلون  است كه مقاومت حرارتی و شیمیایی خوبی را دارد. تفلون مي‏ تواند از آلومينيوم، فولاد زنگ نزن، چدن ساخته شوند. که با شکل مناسب  در برابر خوردگي پایدار بوده و  كيفيت نچسب بودن، مقاومت به سايش و  خراشیدگی پوشش بالایی  را دارند

در دیگ های زود پز بر اثر حرارت، بخار آب داخل دیگ جمع شده و مواد غذایی تحت ‌فشار این بخار شروع به پختن می‌نماید و پس از جمع و فشرده شدن بخارآب  به میزان کافی داخل دیگ، دیگر نیازی به  حرارت زیاد شعله گاز برای ادامه پخت غذا نیست و حرارت دیگ  را کی توان کمتر کرد و پس از زمان پخت  سریع‌ترین راه خنک کردن ،گذاشتن آن زیر شیر آب ولرم و سپس آب سرد می باشد که باعث کاهش فشار داخلی  دیگ‌ زودپز شده و سوپاپ اطمینان به حالت اولیه  خود برمی‌گردد و می توان با رعایت احتیاط درب  دیگ را باز نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر