مشاوره و اجرا ظروف فلزی در شهر جدید اندیشه

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


بر اساس سيستم طبقه‌بندی آيسيك، کد آیسیک مربوط به محصولات سلولزی سته بندی  و کد مرتبط با صنایع فلزی است. مطابق طبقه بندی وزارت صمت ، قطعات صنعتی تولید شده از طريق فرمینگ و ریخته‌گری تحت فشار آلومینیوم دارای کد آیسیک بشرح جدول زیر  می باشد.

بر اساس آمارهای منتشرشده وزارت صمت  تا سال  تعداد      واحد صنعتي با ظرفیت تولید اسمی سالیانه   تن و  اشتغالی  در سطح کشور  برای تولید انواع ظروف فلزی به ثبت رسیده است. بیشترین ظرفیت تولید متعلق به است.ان‌های  تهران ،اصفهان  و  آذربایجان شرقی است.  که دلیل آن  ناشی از وجود از زیرساخت‌های مناسب صنعتی در این است.ان‌ها  بوده است. .

در  است.اندارد های شماره ،  ، .   ظروف و قابلمه آلومينيومي مشخصات همچون  جنس ،اندازه ، خصوصيات سطوح خارجي و داخلی و پوشش دهی آنها  مورد توجه و بررسی قرار می گیرد ماده نچسب مورد نظر اين است.اندارد عمدتأ متشكل از يك ماده اصلي پليمري و موادي از قبيل آب , رنگهاي خوراكي , مواد رقيق كننده و حلال مي ‏باشد .  مهمترين ماده اصلي نچسب &#; پلي تترافلوئوراتيلن  بوده  كه ماده ‏اي غير سمي، داراي مقاومت حرارت مطلوب،  ضريب اصطكاك كم ، از نظر شيميايي بي اثر و عايق الكتريسيته مي‏ باشد . رنگهاي گوناگون  تفلون  ناشي  از  رنگهاي موجود  در  تركيبات  آن  است. . در تدوین این است.اندارد، کیفیت مواد اولیه و الزامات فرایندی تولید و کاربرد آن بیان‌ شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر