مشاوره و اجرا ظروف فلزی در شهر سنگ تهران

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 


از  ويژگي‌هاي مهم ظروف می توان به جنس مواد اولیه  ، روش ساخت، دقت ابعادی  نوع و کیفیت پوشش  نچسب  نشانده  شده اشاره نمود . ظروف تفلون را  مي‏ تواند از آلومينيوم , فولاد زنگ نزن،  چدن با درجه خلوصي متناسب ساخت كه در شرايط عادي مصرف موجب آلودگي و مسموميت غذايي نشود.

در  است.اندارد های شماره ،  ، .   ظروف و قابلمه آلومينيومي مشخصات همچون  جنس ،اندازه ، خصوصيات سطوح خارجي و داخلی و پوشش دهی آنها  مورد توجه و بررسی قرار می گیرد ماده نچسب مورد نظر اين است.اندارد عمدتأ متشكل از يك ماده اصلي پليمري و موادي از قبيل آب , رنگهاي خوراكي , مواد رقيق كننده و حلال مي ‏باشد .  مهمترين ماده اصلي نچسب &#; پلي تترافلوئوراتيلن  بوده  كه ماده ‏اي غير سمي، داراي مقاومت حرارت مطلوب،  ضريب اصطكاك كم ، از نظر شيميايي بي اثر و عايق الكتريسيته مي‏ باشد . رنگهاي گوناگون  تفلون  ناشي  از  رنگهاي موجود  در  تركيبات  آن  است. . در تدوین این است.اندارد، کیفیت مواد اولیه و الزامات فرایندی تولید و کاربرد آن بیان‌ شده است..

براساس مطالعات انجام شده  احداث واحد  ظروف  فلزی آشپزخانه  با ظرفیت اقتصادی در محل امکان سنجی شده  حدود میلیارد ریال سرمایه نیاز دارد. نرخ بازدهی داخلی  سرمایه گذاری  بیشتر از  درصد بوده ودر سال بعداز به تولید رسیدن سرمایه اولیه خود را برداشت می کنید.نیازمندی‌های احداث این واحد با ظرفیت عملی تولیدسالیانه   دست در فاز اول بررسی شده است. و می توانید با تماس آن را اخذ نمایید  با توجه به وابستگی هزینه وسرمایه گذاری به مکان و زمان اجرای پروژه های اقتصادی برای مشاوره امکان سنجی فعالیت های اقتصادی می توانید با کارشناسان کاردوک  تماس بگیرید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر