مشاوره و اجرا ظروف فلزی در شهرک صنعتی فیروزکوه

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.


از  ويژگي‌هاي مهم ظروف می توان به جنس مواد اولیه  ، روش ساخت، دقت ابعادی  نوع و کیفیت پوشش  نچسب  نشانده  شده اشاره نمود . ظروف تفلون را  مي‏ تواند از آلومينيوم , فولاد زنگ نزن،  چدن با درجه خلوصي متناسب ساخت كه در شرايط عادي مصرف موجب آلودگي و مسموميت غذايي نشود.

دسته ‏های ظروف  بايد داراي است.حكام كافي بوده و شكل آن به گونه ‏اي باشد كه به راحتي در دست‌ قرارگرفته و عاري از قسمت‏ هاي برآمده و لبه‏ هاي تيز باشند دسته ‏ها بايستي در محلي قرار داده شود تا به هنگام بلند كردن ظرف، اطمينان كافي از پايدار بودن آن وجود داشته باشد .

براساس مطالعات انجام شده  احداث واحد  ظروف  فلزی آشپزخانه  با ظرفیت اقتصادی در محل امکان سنجی شده  حدود میلیارد ریال سرمایه نیاز دارد. نرخ بازدهی داخلی  سرمایه گذاری  بیشتر از  درصد بوده ودر سال بعداز به تولید رسیدن سرمایه اولیه خود را برداشت می کنید.نیازمندی‌های احداث این واحد با ظرفیت عملی تولیدسالیانه   دست در فاز اول بررسی شده است. و می توانید با تماس آن را اخذ نمایید  با توجه به وابستگی هزینه وسرمایه گذاری به مکان و زمان اجرای پروژه های اقتصادی برای مشاوره امکان سنجی فعالیت های اقتصادی می توانید با کارشناسان کاردوک  تماس بگیرید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر