مشاوره و اجرا ظروف فلزی در شهرک صنعتی چهاردانگه

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


وب سایت صنعت یابی با توجه به مشغله کاری صاحبان صنایع و همچنین نیاز ایشان به تبلیغات کالا و خدمات بستری مناسب را جهت معرفی کسب و کارها فراهم نموده است.. کافیست تنها اطلاعات مورد نظر خود را از طریق تلگرام ، واتس اپ، ایمیل و حتی پست به دست ما برسانید. کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت .به معرفی کسب و کار شما اقدام می نمایند

در دیگ های زود پز بر اثر حرارت، بخار آب داخل دیگ جمع شده و مواد غذایی تحت ‌فشار این بخار شروع به پختن می‌نماید و پس از جمع و فشرده شدن بخارآب  به میزان کافی داخل دیگ، دیگر نیازی به  حرارت زیاد شعله گاز برای ادامه پخت غذا نیست و حرارت دیگ  را کی توان کمتر کرد و پس از زمان پخت  سریع‌ترین راه خنک کردن ،گذاشتن آن زیر شیر آب ولرم و سپس آب سرد می باشد که باعث کاهش فشار داخلی  دیگ‌ زودپز شده و سوپاپ اطمینان به حالت اولیه  خود برمی‌گردد و می توان با رعایت احتیاط درب  دیگ را باز نمود.

روش ساخت بايد به گونه ‏اي باشد كه بدنه ظروف صاف و عاري از نشانه ‏هاي اثر کارکرد ابزار مورد است.فاده، ترك،  شكاف‌، شيارها و عيوب داخلي و خارجي ديگر باشد. اتصالات، لبه ، پيچ و درزها نیز باید كاملا بسته باشد تا از ورود هر گونه ماده خارجي به درون ظرف جلوگيري نمايد. كف بيروني ظروف بايد ماشين كاري شده به شكلی باشد که در حالت پر يا خالي پايدار باشد پوشش رنگ خارجي بدنه و در پوش به هيچ وجه نبايد در تماس مستقيم با  غذا قرار گيرد . جنس در پوش مي‏ تواند با جنس بدنه مشابه نباشد و ليكن بايد در هر صورت در مقابل خوردگي مقاوم بوده و عاري از مواد آلوده كننده باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر