مشاوره و اجرا ظروف فلزی در لواسان

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تعداد رودخانه ‌های اطراف لواسان کم نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها رودخانه جاجرود است.. این رودخانه از مطرح‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. این رودخانه از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد و حدود کیلومتر طول دارد.

آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..


در تولید ظروف است.یل محصولات مذكور به شكل قابلمه و   تابه  به‌ صورت قطعات منفصل در زنجیره تأمین به خط مونتاژ منتقل می گردد ماده اصلي قطعات آن  فلز است.یل شده است. كه به دلیل داشتن گرید بهداشتی و عمر مفید بالا مورد است.قبال است. كه غذا در داخل آن‌ها را می‌توان در

در دیگ های زود پز بر اثر حرارت، بخار آب داخل دیگ جمع شده و مواد غذایی تحت ‌فشار این بخار شروع به پختن می‌نماید و پس از جمع و فشرده شدن بخارآب  به میزان کافی داخل دیگ، دیگر نیازی به  حرارت زیاد شعله گاز برای ادامه پخت غذا نیست و حرارت دیگ  را کی توان کمتر کرد و پس از زمان پخت  سریع‌ترین راه خنک کردن ،گذاشتن آن زیر شیر آب ولرم و سپس آب سرد می باشد که باعث کاهش فشار داخلی  دیگ‌ زودپز شده و سوپاپ اطمینان به حالت اولیه  خود برمی‌گردد و می توان با رعایت احتیاط درب  دیگ را باز نمود.

روش ساخت بايد به گونه ‏اي باشد كه بدنه ظروف صاف و عاري از نشانه ‏هاي اثر کارکرد ابزار مورد است.فاده، ترك،  شكاف‌، شيارها و عيوب داخلي و خارجي ديگر باشد. اتصالات، لبه ، پيچ و درزها نیز باید كاملا بسته باشد تا از ورود هر گونه ماده خارجي به درون ظرف جلوگيري نمايد. كف بيروني ظروف بايد ماشين كاري شده به شكلی باشد که در حالت پر يا خالي پايدار باشد پوشش رنگ خارجي بدنه و در پوش به هيچ وجه نبايد در تماس مستقيم با  غذا قرار گيرد . جنس در پوش مي‏ تواند با جنس بدنه مشابه نباشد و ليكن بايد در هر صورت در مقابل خوردگي مقاوم بوده و عاري از مواد آلوده كننده باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر