مشاوره و اجرا ظروف فلزی در چهاردانگه

metal dishes-1
metal dishes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.


در تولید ظروف است.یل محصولات مذكور به شكل قابلمه و   تابه  به‌ صورت قطعات منفصل در زنجیره تأمین به خط مونتاژ منتقل می گردد ماده اصلي قطعات آن  فلز است.یل شده است. كه به دلیل داشتن گرید بهداشتی و عمر مفید بالا مورد است.قبال است. كه غذا در داخل آن‌ها را می‌توان در

از  ويژگي‌هاي مهم ظروف می توان به جنس مواد اولیه  ، روش ساخت، دقت ابعادی  نوع و کیفیت پوشش  نچسب  نشانده  شده اشاره نمود . ظروف تفلون را  مي‏ تواند از آلومينيوم , فولاد زنگ نزن،  چدن با درجه خلوصي متناسب ساخت كه در شرايط عادي مصرف موجب آلودگي و مسموميت غذايي نشود.

ظروف فلزی از تنوع محصول بلحاظ ،جنس ،شکل .قطعات مختلفی برخوردار است.  که شرايط عملياتي تولید همان‌ گونه که در نمودار آورده شده است. انجام می گیرد قطعات اصلی عبارتند از دسته باکالیتي ،دسته فلزي ،درب و بدنه . در فرایند تولید دسته های با کالیتی،  پودر باکالیت (قرص باکالیت) تا درجه حرارت حدود ۸ درجه سانتیگراد ابتدا  گرم شده  سپس  عمليات پرسكاري روی آن انجام مي گيرد و برای جلوگیری از  شکستگی یا ترک و نیز یکنواختي  بر روي دسته باکالیتي عملیات بازرسي و کنترل کیفیت  انجام مي گيرد.  در فرایند تولید دسته های فلزی  ابتدا  ورقه  فلزي در ضخامت مناسب  برشکاري و توسط پرس به  شکل  مورد نظر در می آید  و کنترل می شود  قطعه تولید شده از لحاظ  ابعاد  دقیق بوده و  پلیسه  نداشته  باشد در  تولید درب  و بدنه  نیز ورقه  فلزی به ضخامت مناسب  بصورت  گرده  به قطرهاي مورد نظر  هم جهت تولید درب وهم  بدنه بریده مي شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر