فروش عسل طبیعی در بازار لاله زار

natural honey-1
natural honey-2




از جمله خواص دارویی عسل طبیعی؛ درمان سرفه، تنظیم فشارخون، التیام سوختگی‌های زخم، بهبود سلامتی قلب، مبارزه با سرطان، از بین برنده رفلاکس اسید معده، درمان آلرژی، درمان آسم، تقویت سیستم ایمنی بدن و &#; را می‌توان نام برد. هزاران سال است. که از دانشمندان و طبیبان از خواص درمانی عسل صحبت می‌کنند و در زمینه طب سنتی، جایگاه بسیار والایی دارد و برای درمان در بیماری‌های گوارشی، انواع بیمار‌های معده، ضعف اعصاب، سرفه و&#; مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

شرکت کیمیا عسل سپاهان نیز از در راستای تولید بهترین کیفیت عسل در سطح منطقه و در ایران شناخته شده است.. این که از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، تنوع محصولات را داشته و در راستای توسعه فعالیت های خود، بسته بندی عسل صادراتی را نیز در دستور کار خود داشته است.. کیمیا عسل سپاهان ، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران است. که کیفیت بالا محصول را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند.

صنایع غذایی بیژن نیز از دیگر برندهای معتبر در صنایع غذایی و تولید و بسته بندی عسل صادراتی است. که در مراکز تولید عسل در ایران و منطقه، به خوبی شناخته می شود. این شرکت، با بهره مندی از سرمایه گذاری بالا و تجهیزاتی مدرن به همراه دانشی به روز شده، همواره بهترین کیفیت را در تولیدات خود در نظر گرفته و اکنون، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران می باشد.



( فروش ) های دیگر