فروش عسل طبیعی در بهارستان

natural honey-1
natural honey-2



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


شرکت زنبورداری کوهدشت خراسان نیز با تولید بهترین کیفیت محصول در انواع عسل طبیعی، ژله رویال و گرده گل، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران شناخته می شود که فعالیت خود را از سال شروع کرده و با سال ها تجربه و تخصص در این حوزه، اکنون یکی از موفق ترین و بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به صورت اختصاصی، انواع عصل را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه داشته و برندی نام آشنا در این بخش از صنایع غذایی می باشد.

تصفيه عسل: در اين مرحله جداسازي هرگونه ناخالصي همچون قطعات موم و ساير ذرات و حباب­هاي هوايي است. كه در موقع است.خراج وارد شده­اند. دو روش عملي براي انجام اين مقصود وجود دارد: ته نشين شدن و صاف نمودن. اولين روش ساده بوده و شامل قرار دادن عسل در يك محفظه مناسب است.، به اين ترتيب كه ناخالصيها براساس وزن خالصشان جدا شوند، يعني حبابهاي هوا، تكه­هاي موم عسل، قطعات حشرات و ديگر ذرات بر روي سطح شناور بمانند و مواد معدني و تكه­هاي فلزي در پايين عسل ته نشين شوند. ذرات سطحي را ميتوان با دقت جدا نمود يا عسل را ميتوان در نزديكي كف براي ريختن در شيشه بدون آنكه ذرات سطحي يا رسوب در ته ظرف پخش شود، جدا كرد

مزرعه سبز اورازان نیز به عنوان شرکتی دانش بنیان و با سال تجربه، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران اکنون دارای محبوبیت و اعتبار بالایی در داخل کشور و سطح منطقه است.. این شرکت که در مراکز تولید عسل در ایران و منطقه شناخته می شود، می تواند قیمت محصولات با کیفیت خود را در شرایطی رقابتی ارائه کند.



( فروش ) های دیگر