فروش عسل طبیعی در شمال تهران

natural honey-1
natural honey-2



امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.

در این مطلب شمال تهران را در از جهات مختلف بررسی کردیم و متوجه شدیم که این بخش از تهران دارای کیفیت مطلوبی در امکانات شهری ، دسترسی ها ، گردشگری و &#; دارد . قیمت آپارتمان را در آن بررسی کردیم و بطور کلی با خوبی ها و بدی های شمال تهران آشنا شدیم و فهمیدیم که شمال تهران مکانی مناسب برای ساخت زندگی ایده آل و سرمایه گذاری است. . اگر سوالی دارید و یا فکر میکنید گه چیزی از قلم افتاده ، در قسمت دیدگا ها با ما درمیان بگذارید تا در اسرع وقت به ان پاسخ داده شود .

شمال تهران به واسطه قرارگیری در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز ، دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. . همین موضوع باعث شده تا روستاهای قدیمی شمال تهران که امروزه بخشی از بافت شهری پایتخت محسوب میشوند ، همه روزه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر تهران و ایران باشند . از جمله اماکن گردشگری شمال تهران میتوان به روستاهای خوش آب و هوای دربند و درکه اشاره کرد که با درخت های قدیمی و رودخانه های فصلی خود از دلبرترین اماکن تفریحی تهران محسوب میشوند . در این سمت و در محله ولنجک هم بام تهران و پیست اسکی توچال خودنمایی میکنند . در کل شمال تهران یکی از بهترین بخض های تهران برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است. .


عسل طبیعی، مایع شیرین و ارزشمندی است. که توسط زنبورعسل، از شهد گل و گیاه تولید می‌شود. این مایع شیرین و مقوی از هزاران سال پیش جایگاه ویژه‌ای در مواد غذایی و درمانی داشته است.، عسل جایگزین ارزنده‌تر و مناسب‌تری از قند در وعده‌های غذایی می‌باشد؛ و خواص دارویی بسیار زیادی دارد.

وقتی بیشتر آب از لانه زنبور تبخیر شد، زنبور با ترشح مایعی از شکم شانه را می‌بندد که در نهایت به موم زنبور تبدیل می‌شود. در اینجا می توانید بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران را بیابید که بسته بندی عسل صادراتی در دست تولید دارد.

      عسل حاوي بيش از هفتاد ماده مفيد براي بدن انسان است.. اساسا عسل از گلوكز، فروكتوز و منو ساكاريد ها ساخته شده است.. همچنين عسل داراي آنزيم هاي مفيدي از جمله آميلاز، سوكراز، كاتالاز، پراكسيداز و ليپاز بوده و در رده بندي غذاهاي سرشار از آنزيمها مقام نخست را به خود اختصاص داده است.. ضمن اينكه مواد معدني مختلفي مانند كلسيم، سديم، پتاسيم، منيزيم، آهن، كلر، فسفر، گوگرد و يد نيز در عسل يافت مي‌شوند. عسل به عنوان يك ماده كامل غذايي همچنين داراي انواع ويتامين ها



( فروش ) های دیگر