فروش عسل طبیعی در شهر جدید اندیشه

natural honey-1
natural honey-2



اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


از جمله خواص دارویی عسل طبیعی؛ درمان سرفه، تنظیم فشارخون، التیام سوختگی‌های زخم، بهبود سلامتی قلب، مبارزه با سرطان، از بین برنده رفلاکس اسید معده، درمان آلرژی، درمان آسم، تقویت سیستم ایمنی بدن و &#; را می‌توان نام برد. هزاران سال است. که از دانشمندان و طبیبان از خواص درمانی عسل صحبت می‌کنند و در زمینه طب سنتی، جایگاه بسیار والایی دارد و برای درمان در بیماری‌های گوارشی، انواع بیمار‌های معده، ضعف اعصاب، سرفه و&#; مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

صنایع غذایی سحر  از شرکت های برتر و بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران است. که بهترین محصولات عسل را تولید کرده و در بسته بندی عسل صادراتی و داخلی به بازار عرضه می دارد. این شرکت از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، به نامی آشنا و برندی معتبر در صنایع غذایی شناخته شده است. و قیمت های رقابتی را به بازار عرضه می دارد. همچنین برترین عسل را در مراکز تولید عسل در ایران ارائه می کند.

تصفيه عسل: در اين مرحله جداسازي هرگونه ناخالصي همچون قطعات موم و ساير ذرات و حباب­هاي هوايي است. كه در موقع است.خراج وارد شده­اند. دو روش عملي براي انجام اين مقصود وجود دارد: ته نشين شدن و صاف نمودن. اولين روش ساده بوده و شامل قرار دادن عسل در يك محفظه مناسب است.، به اين ترتيب كه ناخالصيها براساس وزن خالصشان جدا شوند، يعني حبابهاي هوا، تكه­هاي موم عسل، قطعات حشرات و ديگر ذرات بر روي سطح شناور بمانند و مواد معدني و تكه­هاي فلزي در پايين عسل ته نشين شوند. ذرات سطحي را ميتوان با دقت جدا نمود يا عسل را ميتوان در نزديكي كف براي ريختن در شيشه بدون آنكه ذرات سطحي يا رسوب در ته ظرف پخش شود، جدا كرد



( فروش ) های دیگر