فروش عسل طبیعی در شهرک صنعتی شمس آباد

natural honey-1
natural honey-2



این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


و پروردگار تو به زنبور عسل وحی [الهام غریزی] کرد که از پاره‌ای کوه‌ها و از برخی درختان و از آنچه داربست [و چفته‌سازی] می‌کنند، خانه‌هایی برای خود درست کن سپس از همه میوه‌ها بخور، و راه‌های پروردگارت را فرمانبردارانه، بپوی. [آن گاه] از درون [شکم] آن، شهدی که به رنگهای گوناگون است. بیرون می‌آید. در آن، برای مردم درمانی است.. راستی در این [زندگی زنبوران] برای مردمی که تفکر می‌کنند نشانه [قدرت‌الهی] است.

شرکت مهران آویشه بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران است. که فعالیت خود را در سال در زمینه تولید عسل طبیعی و بسته بندی عسل صادراتی آغاز نمود و با بهره مندی از دانش روز دنیا، محصولاتی در سطح کیفی ممتاز را به بازار عرضه داشته است.. این یکی از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، توانسته است. با ارائه بهترین محصولات، گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.

در این جا می خواهیم لیستی از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران را معرفی کنیم. عسل مایع غلیظ و طلایی رنگی است. که توسط زنبورهای زحمتکش تولید می‌شود که با است.فاده از شهد گیاهان گلدار تهیه شده و برای خوردن در مواقع کمبود آن در داخل کندو ذخیره می‌شود.



( فروش ) های دیگر