فروش عسل طبیعی در شهریار

natural honey-1
natural honey-2



شهریار بعدا به تهران آمد و در دارالفـنون تهـران خوانده و تا کـلاس آخر مـدرسه ی طب تحـصیل کردو در چـند مریض خانه هـم مدارج اکسترنی و انترنی را گـذراند ولی د رسال آخر به عـلل عـشقی و ناراحـتی خیال و پـیش آمدهای دیگر از ادامه تحـصیل محروم شد و با وجود مجاهـدتهـایی که بعـداً توسط دوستانش به منظور تعـقـیب و تکـمیل این یک سال تحصیل شد، شهـریار رغـبتی نشان نداد و ناچار شد که وارد خـدمت دولتی بـشود؛ چـنـد سالی در اداره ثـبت اسناد نیشابور و مشهـد خـدمت کرد و در سال ۵ به بانک کـشاورزی تهـران داخل شد .

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.


در کشورهایی همچون برزیل، روسیه، چین، آرژانتین، سوئیس، آلمان، است.رالیا و نیوزیلند که مهمترین کشورهای تولید کننده عسل در جهان هستند حداقل فرآورده غذایی از قبیل شکلات عسل، عسل کریستاله، کیک عسل، ماست عسل، شیرعسل، گرده عسل، ژله عسل و سالاد میوه با عسل تولید می‌ شود

مزرعه سبز اورازان نیز به عنوان شرکتی دانش بنیان و با سال تجربه، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران اکنون دارای محبوبیت و اعتبار بالایی در داخل کشور و سطح منطقه است.. این شرکت که در مراکز تولید عسل در ایران و منطقه شناخته می شود، می تواند قیمت محصولات با کیفیت خود را در شرایطی رقابتی ارائه کند.

شرکت کشت چین نیز از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که فعالیت تولید و بسته بندی عسل صادراتی و داخلی را از سال شروع نموده است.. این برند که از کارخانه ای با ظرفیت بالا برخوردار است.، در راستای ارائه کیفیت بالای عسل در بازار، همواره از دانش روز دنیا و تجهیزاتی مدرن است.فاده نموده است. و اکنون از بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران می باشد.



( فروش ) های دیگر