فروش عسل طبیعی در قرچک

natural honey-1
natural honey-2



دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


در کشورهایی همچون برزیل، روسیه، چین، آرژانتین، سوئیس، آلمان، است.رالیا و نیوزیلند که مهمترین کشورهای تولید کننده عسل در جهان هستند حداقل فرآورده غذایی از قبیل شکلات عسل، عسل کریستاله، کیک عسل، ماست عسل، شیرعسل، گرده عسل، ژله عسل و سالاد میوه با عسل تولید می‌ شود

شرکت شاهسوند زرین ، یکی دیگر از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به دلیل ارائه بهترین کیفیت تولید عسل در ایران، شناخته شده و توانسته است. تنوع محصولات خود را در بسته بندی عسل صادراتی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند و در منطقه، به برندی معتبر و محبوب تبدیل گردد. این یکی از مراکز تولید عسل در ایران است. که اعتبار جهانی دارد.

شرکت زنبورداری کوهدشت خراسان نیز با تولید بهترین کیفیت محصول در انواع عسل طبیعی، ژله رویال و گرده گل، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران شناخته می شود که فعالیت خود را از سال شروع کرده و با سال ها تجربه و تخصص در این حوزه، اکنون یکی از موفق ترین و بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به صورت اختصاصی، انواع عصل را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه داشته و برندی نام آشنا در این بخش از صنایع غذایی می باشد.



( فروش ) های دیگر