فروش عسل طبیعی در ملارد

natural honey-1
natural honey-2



سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.

مردم ملارد مردمی سخت کوش و معتقد بوده و هستد و در دروان انقلاب اسلامی تلاشهای مجاهدانه ای را در ملارد ، شهریار،کرج و تهران در جهت روشنگری و مبارزات علیه سلطه ستم شاهی انجام داده و جوانانش با تذهیب و ورزش خود را آماده رویارویی با دشمنان داخلی و خارجی کردند.


شرکت شاهسوند زرین ، یکی دیگر از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به دلیل ارائه بهترین کیفیت تولید عسل در ایران، شناخته شده و توانسته است. تنوع محصولات خود را در بسته بندی عسل صادراتی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند و در منطقه، به برندی معتبر و محبوب تبدیل گردد. این یکی از مراکز تولید عسل در ایران است. که اعتبار جهانی دارد.

وقتی بیشتر آب از لانه زنبور تبخیر شد، زنبور با ترشح مایعی از شکم شانه را می‌بندد که در نهایت به موم زنبور تبدیل می‌شود. در اینجا می توانید بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران را بیابید که بسته بندی عسل صادراتی در دست تولید دارد.

    در گوشه و كنار اين جهان افرادي به كار زنبورداري مشغولند و در نحوه كار و عملكرد داراي اختلافاتي با يكديگر مي باشند. براي مثال بيشترين عملكرد توليد عسل در جهان مربوط به آمريكا و است.راليا است. كه حدود تا كيلو در نوسان است. و كمترين عملكرد مربوط به آفريقا با عملكردي ي حدود تا كيلو است.. توليد عسل در جهان نزديك به



( فروش ) های دیگر