فروش عسل طبیعی در ورامین

natural honey-1
natural honey-2



در این شهرستان عواملی همچون کویر و بادهای غربی نقش زیادی در اقلیم این شهر ایفا می‌کنند. نوع توزیع دما در فصل‌های مختلف سال، نشان‌دهنده‌ است.قرار سنگین حاره‌ای در تابستان و است.قرار بادهای غربی در پی ریزش هوای سرد، در فصل‌های سرد سال است.؛ طبق پارامترهای دمایی، کم‌ترین دما متعلق به دی‌ماه و بیش‌ترین دما متعلق به تیرماه است.‌. بیشترین مقدار رطوبت نیز متعلق به دی‌ماه است. که با میزان /% به ثبت رسیده است.‌. بارندگی در شهر ورامین کم است.؛ به‌گونه‌ای که در تابستان‌ها تقریباً بارشی وجود ندارد و در بقیه‌ فصل‌ها نیز معمولی است.؛ اما بیشترین میزان بارش متعلق به فصل زمستان است.. به سبب قرار گرفتن ورامین بین

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.


شهد، مایعی شیرین است. که با است.فاده از زبان لوله‌ای شکل و دراز از گل‌ها است.خراج می‌شود و در شکم اضافی آن یا محصول، ذخیره می‌شود. در حالی که شهد در محصول می‌چرخد، با آنزیم‌هایی ترکیب می‌شود که pH آن را تغییر می‌دهد و آن را برای نگهداری طولانی‌ مدت مناسب می‌کند که مراکز تولید عسل در ایران این را مد نظر دارند.

شرکت صنایع غذایی کامبیز فعالیت خود را در صنایع غذایی و به ویژه تولید و بسته بندی عسل صادراتی از سال در ظرفیت بالای کارخانه خود، آغاز نموده است. و با در نظر گرفتن است.انداردهای جهانی و حفظ کیفیت محصول، به ، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران تبدیل شده است.. این یکی از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به عنوان برندی ممتاز در منطقه شناخته می شود.

شرکت مهران آویشه بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران است. که فعالیت خود را در سال در زمینه تولید عسل طبیعی و بسته بندی عسل صادراتی آغاز نمود و با بهره مندی از دانش روز دنیا، محصولاتی در سطح کیفی ممتاز را به بازار عرضه داشته است.. این یکی از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، توانسته است. با ارائه بهترین محصولات، گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.



( فروش ) های دیگر