فروش عسل طبیعی در پردیس

natural honey-1
natural honey-2



در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


شرکت کیمیا عسل سپاهان نیز از در راستای تولید بهترین کیفیت عسل در سطح منطقه و در ایران شناخته شده است.. این که از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، تنوع محصولات را داشته و در راستای توسعه فعالیت های خود، بسته بندی عسل صادراتی را نیز در دستور کار خود داشته است.. کیمیا عسل سپاهان ، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران است. که کیفیت بالا محصول را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند.

    در گوشه و كنار اين جهان افرادي به كار زنبورداري مشغولند و در نحوه كار و عملكرد داراي اختلافاتي با يكديگر مي باشند. براي مثال بيشترين عملكرد توليد عسل در جهان مربوط به آمريكا و است.راليا است. كه حدود تا كيلو در نوسان است. و كمترين عملكرد مربوط به آفريقا با عملكردي ي حدود تا كيلو است.. توليد عسل در جهان نزديك به

شرکت صنایع غذایی آماده پز با نام تجاری بهانه از دیگر مراکز تولید عسل در ایران است. که با ظرفیت بالایی از تولید بهترین عسل را در محصولات خود داشته و متناسب با ذائقه های متفاوت، عسل های تولیدی خود را به بازار راهی کرده است.. این که از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، اکنون در بازارهای جهانی، محصولات خود از قبیل انواع عسل را در بسته بندی عسل صادراتی ارائه می کند و همواره بهترین کیفیت را در دست تولید داشته است..



( فروش ) های دیگر