فروش عسل طبیعی در چهاردانگه

natural honey-1
natural honey-2



چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.


شرکت کیمیا عسل سپاهان نیز از در راستای تولید بهترین کیفیت عسل در سطح منطقه و در ایران شناخته شده است.. این که از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، تنوع محصولات را داشته و در راستای توسعه فعالیت های خود، بسته بندی عسل صادراتی را نیز در دستور کار خود داشته است.. کیمیا عسل سپاهان ، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران است. که کیفیت بالا محصول را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند.

شرکت صنایع غذایی کامبیز فعالیت خود را در صنایع غذایی و به ویژه تولید و بسته بندی عسل صادراتی از سال در ظرفیت بالای کارخانه خود، آغاز نموده است. و با در نظر گرفتن است.انداردهای جهانی و حفظ کیفیت محصول، به ، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران تبدیل شده است.. این یکی از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران است. که به عنوان برندی ممتاز در منطقه شناخته می شود.

ترکیبات و نوع عسل، بسته به نوع تغذیه زنبورعسل و نوع گل‌های مورد است.فاده، متفاوت است.. درصد آب موجود در عسل‌ها، به شرایط اقلیمی و میزان رطوبت منطقه بستگی دارد. در مناطقی که میزان رطوبت هوا بالاتر است.، درصد آب عسل بیشتر است.. برای مثال عسل‌های شمال مثل عسل



( فروش ) های دیگر