خریدوفروش غلطک - غلتک در اسلامشهر

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .


نوار اتصال تیپ تاپ نوار اتصال تیپ تاپ یک نوار متصل کننده برای دو قسمت جدا ازهم می باشد که بتوان فضای خالی و فاصله ی ایجاد شده را از بین برد. تیپ تاپ بهترین شرکت آلمانی تولید کننده در زمینه نوارهای اتصال دهنده در بازار می باشد که محصولات فوق العاده با کیفیتی را […]

رولهای انتقال دهنده حرارت (کلندر) در سایزهای متنوع با است.فاده از آلیاژها و طرحهای مهندسی گوناگون با پوشش دهی کروم سخت و کیفیت سطحهای متفاوت متناسب با نیاز مشتری، مورد مصرف صنایع لاستیک و پلاستیک، تایر سازی، فولاد و چوب و کاغذ

گاما صنعت جهت نیل به اهداف خود که همانا ارائه بهترین کیفیت ، خدمات و محصولات با است.انداردهای بین المللی و ارائه آن به تولید کنندکان و مصرف کنندکان داخلی می باشد گامی موثر برداشته تا هم افزایی توان عملیاتی با شرکت ها و کارخانه های فعال داخلی در این زمینه را گسترش دهد.



( خریدوفروش ) های دیگر