فروش غلطک - غلتک در اسلامشهر

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.


نوار اتصال تیپ تاپ نوار اتصال تیپ تاپ یک نوار متصل کننده برای دو قسمت جدا ازهم می باشد که بتوان فضای خالی و فاصله ی ایجاد شده را از بین برد. تیپ تاپ بهترین شرکت آلمانی تولید کننده در زمینه نوارهای اتصال دهنده در بازار می باشد که محصولات فوق العاده با کیفیتی را […]

پتو نسوز که از جمله محصولات پرکاربرد در حوزه صنعت و اطفای حریق به شمار می آید، وابسته به عوامل گوناگونی مانند کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در تولید آن می باشد. این محصول که با عناوین دیگری همچون بلنکت و پتوی سرامیکی نیز معروف است. به دلیل مقاومت حرارتی بالا که به […]

به طور کلی طراحی و ساخت غلتک لاستیکی در کاربردهایی یافت می شوند که نیاز به تماس زیاد و نگه داشتن نیروهای اصطکاک دارند. آنها همچنین در عملیات ظریف تر مانند پردازش صاف کردن چین و چروک در کاغذ و یا فیلم های پلاستیکی یافت می شوند. این نوع غلطک ها در مواردی است.فاده می شوند که قطعات نمی توانند صدمه ای به سطح و یا به طور کلی وارد کنند. به طور مشابه ، غلطک های لاستیکی در برنامه های پردازش مواد که در آن به مواد سبک مورد نیاز است. ، مانند تولید یا پردازش کاغذ ، نساجی یا ورق فلز ، است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر