خریدوفروش غلطک - غلتک در تهران

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.


رولهای تنشن لِوِلِر شامل غلتکهای پشتیبان، غلطکهای میانی و غلتکهای کاری با یا بدون پوشش کروم سخت در ابعاد متنوع و طرحهای مهندسی گوناگون مورد مصرف صنایع فولادی تولید کننده ورقهای پوشش داده شده با گالوانیزه، روی، قلع و رنگهای محافظ

فروشگاه اینترنتی ایران رولیک در زمینه طراحی و ساخت غلتک فعالیت می کند . مشتریان عزیز می توانند طراحی و ساخت غلتک سفارشی خود را دریافت کنند . ایران رولیک طراحی و ساخت غلتک در صنایع معدن ، هوافضا و حمل و نقل ، تجهیزات دیجیتالی چاپ ، بسته بندی ، عکاسی ، شیشه ، پردازش و تبدیل تجهیزات را ارائه می دهند. طراحی و ساخت غلتک اجزای گسترده ای هستند که عملکردهای ساده و در عین حال شگفت آور متنوعی را برای تسهیل و پردازش حرکت مواد و محصولات در تولید محیط های صنعتی ارائه می دهند.

غلطک‌های صنعتی از جمله اجزاء و قطعات مکانیکال و ماشین‌های صنعتی هستند که در بسیاری از خطوط تولید نقش‌های متفاوتی در صنعت ایفا می‌کنند. بسته به انتظاری که از یک رول میرود، تیم مهندسی با تجربه و پرسنل مجرب اریکو با دقت نظری که در طراحی و انتخاب تلرانسهای مورد نیاز، متریال مناسب، روش تولید مناسب و بهرمندی از تجهیزات تخصصی مورد نیاز دارند کیفیت عالی و عملکرد طولانی مدت این محصولات را تضمین می‌کند



( خریدوفروش ) های دیگر